تبليغات X
نیازمندی رایگان
وبلاگدهی
تعمیر کولر گازی
ژئوتکنیک
درج آگهی
فروش عمده پوشاک زنانه
طراحی سایت در اصفهان
پنل ارسال پيامک انبوه مکث
تاريخ : 27 اسفند 1396 | 14:35 | نویسنده : پنل ارسال پيامک انبوه مکث | بازدید : 78

نوبت دهی پیامکی چیست؟

از طریق این امکان شما قابلیت نوبت دهی هوشمند بصورت پیامک را خواهید داشت،‌کاربرد این قسمت بیشتر برای اموراتی می باشد که با تعیین وقت قبلی ویزیت میشوند. مانند نوبت دهی مطب پزشکان, دندانپزشکی و آرایشگاهها و …

به طور مثال شما یک مطب دندانپزشکی دارید و از ساعت ۱۶ الی ۲۲ هر روز بیماران را ویزیت میکنید، میتوانید با استفاده از این امکان برای بیماران خود با تفکیک هر فرد با پیامک نوبت داده شود، همچنین میتوانید فواصل بین هر نوبت را که فرضا ۳۰ دقیقه می باشد را نیز تعیین کنید و برای هر بیمار وقت مشخص ارسال شود، به طور مثال برای یک بیمار که با ارسال کلمه کلیدی  VISIT به شماره اختصاصی شما پیامک ارسال کرده است ،ساعت ۱۶ برایش زمان ویزیت ارسال میشود و به همین ترتیب برای بیمار بعدی با توجه به زمان تعریف شده از طرف شما ساعت ۱۶:۳۰ ، زمان ملاقات ارسال میشود.

ابتدا به ماژول امکانات پیشرفته در پنل پیامک مکث رفته و گزینه نوبت دهی را انتخاب کنید ، با توجه به تصاویر پایین پس از ایجاد یک نوبت دهی جدید و تنظیم آن بر روی آیتم روزها کلیک کرده و روزها و ساعات مورد نظر را تنظیم نمائید ، سپس مخاطب با ارسال کلید واژه های تعریف شده نوبت می تواند نوبت های خالی را رزرو نماید.

01

01

نوبت دهی پیامکی

نوبت دهی پیامکی

نوبت دهی پیامکی

نوبت دهی پیامکی

عنوان ، در این بخش میتوانید عنوان مورد نظر را انتخاب نمائید.

•دریافت از ، شماره اختصاصی پنل شما که قابلیت دریافت پیامک را دارد.

•ارسال از ، شماره اختصاصی پنل شما می باشد که با آن پیامک را برای مخاطب ارسال می نمائید.

•کلید واژه ، زمانی که مشتری  کلید واژه تعریف شده را ارسال کند ، نوبت برایش ارسال میشود.

•پیام در صورت تکرار ، در صورت تکراری بودن نوبت متن تعریف شده برای مخاطب ارسال میشود.

•مدت ویزیت ، در این قسمت مدت ویزیت هر مخاطب تا نوبت بعدی مشخص میشود.

•ساعت شروع ، ساعت شروع ملاقات در این قسمت تعیین میشود.

•ساعت پایان ، ساعت پایان ملاقات در این قسمت تعیین میشود.

•پیشوند شماره نوبت ، یک مشخصه از نوع حروفی برای شماره نوبت

•روز نوبت دهی ، روز تعیین شده برای نوبت مخاطب در این قسمت مشخص می شود.

نوبت دهی

نوبت دهی پیامکی چیست؟





امتیاز :


طبقه بندی: ،
نوبت دهی پیامکی,نوبت دهی مطب پزشکان,تعیین وقت قبلی,کلمه کلیدی visit,زمان ملاقات,ارسال کلید واژه های,

تاريخ : 27 اسفند 1396 | 14:33 | نویسنده : پنل ارسال پيامک انبوه مکث | بازدید : 80

ماژول تبریک تولد یا رویداد

احتمالا شما نیز به فکر ارسال پیام تبریک تولد یا مناسبت های مختلف از قبیل تبریک سالگرد ازدواج و … برای مخاطبین و مشتریان خود بوده اید ، در صورتی که بخواهید پیامکی برای رویداد ها و تبریکات به مشتریان خود ارسال کنید می توانید از ماژول تبریک تولد در سامانه پیامک مکث استفاده کنید.

ماژول تبریکات قابلیت این را دارد که بصورت خودکار رویداد های ثبت شده را با متن دلخواه و تعریف شده توسط شما را به مشتریان تان یادآوری کند.

حال ممکن است این سوال پیش بیاید که چرا برای انجام این امورات باید از ماژول ارسال تبریکات استفاده نمود؟

در ادامه مطلب به جواب این سوال می پردازیم.

از مهمترین ویژگی هایی که این ماژول دارد این است که، با استفاده از آن می توانید به صورت اتوماتیک وار و در کمترین زمان ممکن مناسبتهای مختلف را به کاربران و مشتریان تان یادآوری نمائید و با این کار به آنها نشان دهید که برایشان ارزش قائل هستید، همچنین این امر موجب ایجاد ذهنیت مثبت و علاقه در مشتریان شما خواهد شد و باعث میشود دید مخاطب نسبت به شما بهتر شود.

 

یکی دیگر از ویژگی های این ماژول قابلیت تنظیم رویدادهای مختلف می باشد و این که شما می توانید به صورت نامحدود مناسبت ثبت نمائید ، همچنین می توان ارسال تبریکات مناسبت با نام و نام خانوادگی را به عنوان ویژگی دیگر این ماژول دانست.

به مثال پائین توجه فرمائید :

مشتری گرامی جناب آقای………..

تولد آغاز زیبایی هاست،

این روز شیرین را به شما تبریک عرض می نمائیم.

فروشگاه ……..

جهت استفاده از این ماژول تنها کافی است یک بار دیتا با اطلاعات مربوطه به مخاطبان خود را وارد دفترچه تلفن در سامانه پیامک کرده تا پس از آن ارسال پیامک تمامی رویدادها انجام بگیرد.

لازم به ذکر است که برای ارسال پیامک های مناسبتی، بهترین ساعت ارسال بین ساعت ۱۰ الی ۱۲ صبح می باشد.

 ماژول تبریک تولد یا رویداد






امتیاز :


طبقه بندی: ،
ماژول تبریکات,ماژول تبریک تولد,ارسال پیام تبریک تولد,پیامکی برای رویداد ها,بصورت خودکار,رویداد های ث,


مزایای بازاریابی پیامکی برای تولیدکنندگان موادغذایی غیرصنعتی

تولیدکنندگان مواد غذای سنتی در طی سال های اخیر رشد و پیشرفت قابل توجهی داشته اند ، این نوع تولیدکنندگان عموما به صفاتی همچون زیرکی ، خلاقیت و تولید در سطوح کوچک و محلی شناخته می شوند و همچنین اثر قابل توجهی بر روی صنایع غذایی و نوشیدنی ها بر جای می گذارند.

قابل ذکر است علی رغم رشد سریع ، تولیدکنندگان غذاهای غیر صنعتی که وابسته به ماهیت خود عملیات های کوچکی را سازماندهی می کنند، نوعا منابع محدودی را در اختیار دارند.

این موضوع به این معنی است که صرف نظر از اهمیت ، سرمایه های اندکی برای بازاریابی در این بخش در اختیار است.

علت اهمیت داشتن بازاریابی پیامکی

هرچند که به طور کلی تبلیغ دهان به دهان برای تولیدکنندگان و خرده فروشان مواد غذایی اهمیت زیادی دارد، اما مالکان برندهای معروف از مزیت سالها برندسازی برخوردار میباشند که موفقیت بیشتر آنها بیشتر از هزینه ای فراوان است که از طریق شبکه های رسانه ای سنتی و ملی عمده همانند تلویزیون انجام گرفته است.

با توجه به صحبت های ذکر شده ، نکته حائز اهمیت این است که استراتژی بازاریابی نسبت به ماهیت بسیار شخصی برند حساس باشند ، همزمان به خاطر ماهیت مقیاس کوچک بودن شرکت های فعال در این عرصه ، غالبا بودجه ی محدودی نیز برای سرمایه گذاری توسط آنها بر روری بازاریابی وجود دارد.

بازاریابی اس ام اسی و سامانه پیامک هم بسیار شخصی و هم بسیار از نظر هزینه مقرون به صرفه می باشد،‌به همین علتبازاریابی پیام کوتاه  راه حل ایده آلی است.

روشهای بازریابی پیامکی برای تولید کنندگان مواد غذایی غیرصنعتی

تخفیف برای مشتریان وفادار :

باید به مشتریان وفادار خود توجه ویژه ای داشته باشید و برای آنها امتیازات خاصی را در نظر بگیرید ، مخصوصا اگر به صورت منظم از شما خرید می کنند.

بازاریابی پیامک از روش های عالی برای یادآوری میزان توجهی است که به آنها دارید، حتی اگر تا به حال آنها را رو در رو ندیده باشید.

ارائه پیشنهادات ویژه :

ارسال پیامک یک پیشنهاد عالی برای رساندن یشنهادات به مشتریان می باشد ، میتوانید برخی از محصولات خود را مشمول پیشنهادات فصلی کنید و یا اینکه بخواهید باقیمانده بار خود را به فروش برسانید.

با این روش دیگر نیازی نیست تا منتظر شروع و برپایی بازارهای سنتی غذاهای محلی و یا سفارش گذاری از طرف مشتریان تجاری تان باشید.

فروش :

می توانید مشتریان خود را از پیش فروش ها و یا تخفیفات در نظر گرفته شده برای مواردی که موجود می باشند و یا محصولات جدید آگاه سازید.

برای این کار میتوانید متن ساده ای را تنظیم کنید که در آن نوع و تاریخ های فروش درج شود.

ارائه محصولات و یا دستور غذاهای جدید :

زمانی که دستور پخت و یا محصول جدیدی را به منوی خود اضافه می کنید ، مشتریان را از این اتفاق آگاه سازید ، همچنین میتوانید از ارسال پیامک های خلاقانه برای توصیف مزه ها‌، بوها و یا قوام غذا برای مشتریان خود استفاده کنید تا هر چه بیشتر آنها را متمایل به استفاده از غذاهایتان کنید.

وضعیت سفارشات و تحویل :

در صورتی که مشتریان شما بصورت آنلاین غذایی را سفارش داده اند آنها را در خصوص پیشرفت سفارششان به روز نگاه دارید و همچنین این نکته را به خاطر داشته باشید که نظرشان را در مورد محصولات ، دریافت کنید.

مزایای بازاریابی پیامکی برای تولیدکنندگان موادغذایی غیرصنعتی





امتیاز : 4


طبقه بندی: ،
بازاریابی پیامکی برای تولیدکنندگان مواد غذایی غیر صنعتی,صنایع غذایی,تولیدکنندگان غذاهای غیر صنعتی,رو,

تاريخ : 27 اسفند 1396 | 14:30 | نویسنده : پنل ارسال پيامک انبوه مکث | بازدید : 80

بازریابی با پیامک انبوه برای خرده فروشان

با توجه به اینکه تعداد افراد حاضر در بازار خرده فروشان روز به روز افزایش می یابد، بیزنس ها با رقابت سخت روزانه روبرو هستند.

برقراری رابطه قوی و مستحکم بین بیزنس و مشتری میتواند خود یک کلید دستیابی به اهدافی باشد که برای رونق به یک کسب و کار موفق و سودآور در نظر گرفته شده است.

بنا بر تحقیقات مرتبط با عملکرد بازاریابی پیامک انبوه، مشتریان بعد از دریافت و خواندن پیامک ها بر روی تلفن همراه خود، بیشتر تمایل به انجام خرید پیدا می کنند و برقراری ارتباط با مشتریان به صورت مرتب کلید موفقیت در کسب و کار می باشد.

اکنون برقراری ارتباط با موبایل یک بخش جدا نشدنی از روند خرید مشتریان می باشد، بازاریابی پیام کوتاه انبوه با توجه به درصد بالای خوانش پیامک ها ظرف سه دقیقه پس از ارسال ، یک راه قوی و موثر برای رساندن مستقیم پیام خود به مشتریان می باشد.

تعداد ابزارهای تلفن همراه روز به روز از جمعیت جهانی فزونی گرفته است و ارسال پیام کوتاه بر روی تلفن همراه باعث میشود بیزنس شما از شانس حضور بیبشتر در بین مشتریان برخوردار باشد.

کمپین های پیامک انبوه را میتوان ظرف چند دقیقه برنامه ریزی کرد و برای اعضای هدف اجرایی نمود ، بنابراین کمپین های ذکر شده ، مشتریان را در روزهایی که فروش چندان بالا نیست به درب فروشگاه شما می کشاند.

در این مقاله چند نمونه راه کار ارائه می نمائیم تا خرده فروشان نیز بتوانند همین کار را انجام بدهند و در رونق کسب و کارشان موفق شوند :

خوش آمدگویی به مشتریان جدید

ارسال پیامک های خوش آمدگویی برای مشتریان جدید میتواند یک راه باشد برای شکل دهی به رابطه اولیه و علاقمندی و توجه به بیزنس شما را به آنها نشان می دهد.

همچنین مشتریان نیز خواهند فهمید که شما از علاقمندی شان به شرکت خود مطلع هستید و سطح خدمات به مشتریانتان بالا می رود.

حفظ مشتریان کنونی

به روز نگه داشتن مشتریان کنونی و موجود با استفاده از پیشنهادات و یا تخفیفات گوناگون باعث فروش بیشتر شما می شود. در صورتی که مشتریان تان به انتخاب خود دریافت کردن پیام کوتاه را از جانب شما تایید کرده باشند،‌پس به پیامکی که ارسال می کنید علاقمند هستند.

شایان ذکر است که شما نباید خودتان را محدود به پیشنهاد و یا تخفیفات کنید، بلکه خودتان نیز مشارکت داشته باشید.

پیگیری سفارشات و تحویل ها

دانستن زمان تحویل داده شدن یک سفارش بسیار مهم می باشد،‌به این ترتیب میتوانید از گم شدن سفارش ها جلوگیری کنید و دیگر نیازی به زمانبندی مجدد که با زمان مشتری و شرکت تحویل دهنده همخوانی داشته باشد نیست.

برقراری ارتباط  و تماس با مشتریان از طریق پیام کوتاه و درج جزئیات ساده مانند زمان تحویل کالا و یا لینک هایی به وب سایت تحویل سفارش یک خدمت بسیار عالی به مشتریان محسوب می شود.

استفاده از بازاریابی با ارسال پیامک های انبوه یک روش عالی و مناسب برای مشارکت و حفظ  مشتریان کنونی و جذب مشتریان جدید می باشد.

بازریابی با پیامک انبوه برای خرده فروشان





امتیاز :


طبقه بندی: ،
کلید دستیابی به اهداف,بازاریابی پیامک انبوه,دریافت و خواندن پیامک,برقراری ارتباط با مشتریان,کلید موف,

تاريخ : 27 اسفند 1396 | 14:19 | نویسنده : پنل ارسال پيامک انبوه مکث | بازدید : 84


تفاوت مخاطبین در ارسال پیامک

مخاطبان افرادی که قصد ارسال پیامک انبوه را دارند همواره متفاوت می باشد،‌ گیرندگان پیام کوتاه معمولا یا عام هستند و یا خاص.

مخاطب خاص افرادی هستند که ما آنها را می شناسیم و اگر پیامکی برای آنها ارسال می کنیم دارای محتوای خدماتی و یا پیامک اطلاع رسانی می باشد و در بعضی از مواقع برای حفظ ارتباط با  مشتری و مشتری مداری برای آنها پیامک ارسال می کنیم تا آنها را در لیست مشتریان وفادار خود قرار دهیم.

به طور مثال برای این دسته از مخاطبان پیامکی برای تبریک تولد ارسال میکنید و یا اینکه از عضویت آنها در خبرنامه های تبلیغاتی خود تشکر میکنید.

سامانه پیامک مکث امکانات متنوعی را برای سهولت جهت برقراری و ارتباط با این دسته از مخاطبان را فراهم آورده است که در ادامه مطلب به چند نمونه از این امکانات و خدمات اشاره مینماییم.

اولین خدماتی که بدلیل امکان ارسال به شماره های بلک لیست بسیار پرکاربرد می باشد ، خدمات ارائه خط خدماتی عمومی می باشد.

این خدمات علاوه بر امکان ارسال به خطوطی که پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند، امکان ارسال پیامک، همراه با اطلاعات مخاطب از قبیل نام، نام خانوادگی و از این دسته اطلاعات را در متن پیامک های انبوه فراهم میسازد.

خدمات دفترچه تلفن نیز امکان گروه بندی شماره های مخاطب را برای شما فراهم میسازد . به طور مثال می توانید شماره کارمندان را دریک گروه و شماره مشتریان را در گروه دیگری ذخیره کرده و زمانی که خواستید به مخاطب مد نظرتان پیامکی ارسال کنید از این خدمات استفاده کنید.

همچنین قابل ذکر است که سامانه پیام کوتاه مکث با ارائه خطوط خدماتی ، امکان دریافت پیامک را بدون محدودیت برای همه کاربران  فراهم ساخته و شما نیز می توانید با دریافت پیامک بامخاطبین خود در ارتباط باشید.

همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم مخاطبان به دو دسته تقسیم بندی میشوند،که دسته دیگر از مخاطبان، مخاطب عام می باشد که شما هیچ آشنایی با اینگونه مخاطبان نداشته اید و در اکثر موارد هدف شما از ارسال پیامک، ارسال پیامک های تبلیغاتی می باشد.

این دسته از مخاطبان می توانند در صورت تمایل به همراهی با شما به مخاطبان خاص جهت ارتباط بیشتر با شما ، تبدیل شوند.

شماره هایی که در بانک شماره های نقشه گوگل ، اصناف ، سن و جنسیت  و یا شماره های شهر و کدپستی وجود دارند جزو همین نوع از مخاطبان می باشند.

این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که برای ارسال پیامک به این دسته از مخاطبان به طور حتم از خط تبلیغاتی استفاده کنید، زیرا امکان دارد مخاطب تمایلی به دریافت پیامک از شما را نداشته باشد و در صورت استفاده از خط خدماتی با مشکل مواجه شوید.






امتیاز :


طبقه بندی: ،
ارسال پیامک انبوه,گیرندگان پیام کوتاه,مخاطب خاص,محتوای خدماتی,مشتری مداری,شماره های بلک لیست,اطلاعات,

تاريخ : 27 اسفند 1396 | 14:18 | نویسنده : پنل ارسال پيامک انبوه مکث | بازدید : 78

کاربرد پنل پیامک در مجتمع های مسکونی

امروزه با رشد جمعیت و ساخت برج ها و مجتمع های مسکونی چند طبقه ای اداره ی ساخنمان نیازمند به اداره کامل با مدیریت و هیئت مدیره دارد.

به طور معمول رسیدگی به تمامی موارد بر عهده ی مدیریت ساختمان می باشد و وی می باید بعنوان شغل دوم به تمام مسائل و امور و مشکلات رسیدگی نماید ،‌ به طور مثال ساکنین مجتمع  را از اخبارهای مربوط به ساختمان مطلع کند، هزینه ای مشاع را محاسبه و هر ماه هزینه های محاسبه شده را از ساکنین دریافت نماید.

مواردی که ذکر شد تنها بخش کوچکی از مسائل و مشکلات و مسئولیت های مدیریت ساختمان می باشد که این مسئولیت های زمان زیادی را به خود اختصاص میدهد ، همچنین دسترسی به کلیه ساکنین و مطلع ساختن آنها از اخبار مشکلات نیز از سختیهای مدیران ساختمان می باشد.

سامانه اس ام اس این امکان را به مدیریت ساختمان می دهد تا بتواند کلیه اطلاع رسانی ها را در مدت زمان کوتاه به اطلاع ساکنین برساند که این روش علاوه بر صرفه جویی در زمان، از اطلاع رسانی به تمام ساکنین ساختمان نیز مطمئن خواهید شد.

مدیریت ساختمان میتواند با استفاده از امکانات سامانه پیام کوتاه ،‌از قبیل ماژول دفترچه تلفن شماره تلفن همراه تمام ساکنین را در سامانه ذخیره نماید و با ارسال پیامک انبوه تمام ساکنین را اخبار ساختمان آگاه سازد.

از دیگر امکاناتی که مدیریت ساختمان با استفاده از پنل پیامک میتواند در سترس داشته باشد میتوان ارسال پیامک نظرات و پیشنهادات را نام برد.

ماژول ارسال زماندار میتواند جهت یاد آوری تاریخ های جلسات ، تسویه ها، پرداخت شارژ ساختمان و از این قبیل امور کمک شایانی را به مدیریت ساختمان جهت پیشبرد امور می کند.

به طور مثال میتوانید تاریخ جلسه را ابتدای هر هفته برای ساکنین مجتمع جهت یادآوری ارسال نمائید.

فرض کنید در انتهای ماه ، مدیریت هزینه آبونماه و شارژ هر واحد را حساب کرده و برا ی هر واحد عدد متفاوتی بدست آمده است، مدیریت مجتمع می تواند با استفاده از ماژول ارسال پیامک نظیر به نظیر در سامانه پیامک، تمامی پیامک ها را با محتوای متفاوت برای ساکنین را تنها در یک ارسال، ارسال کند.

کاربرد پنل پیامک در مجتمع های مسکونی






امتیاز :


طبقه بندی: ،
کاربرد پنل پیامک در مجتمع های مسکونی,مدیریت ساختمان,ساکنین مجتمع,اخبارهای مربوط به ساختمان,صرفه جویی,

کاربرد پنل پیامک برای موسسات تغذیه و لاغری

با توجه به گسترش ارتباطات و تلاش برای افزایش و حفظ مشتری با استفاده از سامانه پیام کوتاه ، در این مطلب به مزایا و کاربردهای پنل اس ام اس برای موسسات تغذیه و لاغری اشاره می کنیم.

استفاده از پنل پیامکی می تواند یکی از روش های اصلی تبلیغات برای اینگونه موسسات باشد.

در ابتدا به توضیح ارسال پیامک های تبلیغاتی می پردازیم.

شما می توانید از بانک شماره های سامانه پیامک بدون محدودیت در ارسال بصورت رایگان استفاده کنید، بانک شماره های شهر و کدپستی، نقشه ی گوگل ، ارسال بر اساس تفکیک سن و جنسیت می تواند برای ارسال پیامک های تبلیغاتیموسسات تغذیه و لاغری کارآمد بوده و صاحبین اینگونه موسسات با انتخاب محدوده ی فعالیت شان می توانند به آسانی پیامک تبلیغاتی مد نظرشان را ارسال کنند.

برای ارسال های منطقه ای ارسال از دکل ایرانسل و یا همان BTS نیز جهت ارسال به شماره های ایرانسل پیشنهاد میگردد، ارسال از دکل ایرانسل دقیق ترین بانک شماره ی ایرانسل منطقه ای می باشد.

یکی دیگر از روش های نوین تبلیغات، برنامه پیام رسان تلگرام می باشد. شما میتوانید یک کانال تلگرام برای محصولات و خدمات خود ایجاد کنید و با انتخاب منطقه ی مورد نظر خود از روی نقشه ی گوگل و یا شهر و کدپستی متن تبلیغات کانال تلگرام را به شماره های منطقه مورد نظرتان ارسال نمائید.

برای جلب رضایت مشتری می توانید بعضی از خدمات را بصورت پیامکی به آنها ارائه کنید ، به طور مثال پشتیبانی ۲۴ ساعته پیامکی و یا ارسال برنامه های غذایی مختص تناسب اندام بصورت روزانه و یا هفتگی، یادآوری تاریخ ویزیت بعدی و ارسال پیامک هایی با موضوعات انگیزشی مانند فواید تناسب اندام و…  برای ایجاد انگیزه بیشتر در مشتری.

برای ارسال پیامک های ذکر شده ابتدا باید در دفترچه تلفن سامانه پیامکی شماره های مراجعین را ذخیره کنید،‌با ذخیره سازی شماره در دفترچه تلفن ، در هر زمان تنها با انتخاب مخاطب میتوانید پیامک مورد نطر خود را ارسال نمائید.

بوسیله  ارسال پیامک با نام دفترچه تلفن می توانید متن پیامک را به مراجعین همراه با نام و اطلاعات وی ارسال نمائید که این روش تاثیر بسزایی را بر روی آنها ایجاد میکند.

همچنین میتوانید در مناسبت های مختلف از جمله روز تولد مشتری،‌برای آنها پیامک تبریک ارسال نمائید.

ماژول ارسال پیامک زماندار نیز این امکان را میدهذ تا پیامک ها به صورت اتوماتیک به صورت روزانه ، هفتگی ، ماهانه و یا در تاریخ های مشخص ارسال گردد.

برای اطمینان از ارسال پیامک های تبلیغاتی می توانید از ماژول ارسال با خط خدماتی عمومی یا ارسال سیمکارتی نیز استفاده نمائید تا پیامک های شما به تمامی مراجعین موسسه شما ، حتی کسانی که در لیست سیاه مخابراتی هستند، ارسال گردد.

کاربرد پنل پیامک برای موسسات تغذیه و لاغری





امتیاز :


طبقه بندی: ،
کاربرد پنل پیامک برای موسسات تغذیه و لاغری,افزایش و حفظ مشتری,موسسات تغذیه و لاغری,بانک شماره ی ایرا,

خطوط خدماتی عمومی و ارسال سیمکارتی جهت ارسال به بلکلیست

در مطلب قبلی کامل در مورد خطوط تبلیغاتی و خدماتی و نحوه تبدیل خطوط تبلیغاتی به خدماتی بحث کردیم.

درصورت تمایل اول مطلب خط خدماتی اختصاصی را بخوانید.

خطوط خدماتی

همانطور که در مطلب قبلی هم اشاره شد خطوط ارسال پیامک تمام اپراتورهای سامانه های پیامکی به طور پیشفرض تبلیغاتی هستند و قابلیت ارسال پیامک به بلکلیست, شماره موبایل هایی که جلوی دریافت پیامک های تبلیغاتی را بسته اند را ندارند و برای ارسال به این شماره های مسدود شده که به اصطلاح بلکلیست میگویند باید از خطوط خدماتی استفاده کنیم و فقط واحد های حقوقی میتوانند خط تبلیغاتی را به خدماتی تببدیل کنند.

خطوط خدماتی عمومی

اما اشخاص حقیقی چطور؟ کسانی که شرکت ثبت شده و یا بطور کلی شرایط خدماتی کردن خطوط را ندارند میتوانند از خطوط خدماتی عمومی استفاده کنند.

خطوط خدماتی عمومی درواقع خطوط خدماتی اختصاصی شرکت ما هستند که بصورت اشتراکی در اختیار کاربرانمان قرار میدهیم تا کاربران فاقد شرایط خدماتی نیز امکان ارسال به بلکلیست را داشته باشند. عمده کاربرانی که این خطوط را به کاربرانشان ارسال کنند. یا کسانی که اطلاعرسانی های خاصی را به مخاطبان خاصشان باید ارسال کنند و ناتوانی در ارسال به بلکلیست این اطلاعرسانی را مخدوش خواهد کرد.

همان طور که ملاحظه فرمودید روی عبارت اطلاعرسانی زیاد تاکید شد. بله این همان محدودیت خطوط خدماتی هست که فقط باید  متنهای صرفا اطلاعرسانی را به مخاطبان ارسال کنید .

ما به تمام کاربرانمان خطوط خدماتی اشتراکی را ارائه میکنیم. کافیست در سامانه پیامک ثبت نام کنید و از داخل سامانه یک تیکت جهت دریافت خطوط خدماتی عمومی ارسال کنید.

ارسال پیامک تبلیغاتی به بلکلیست

همانطور که اشاره شد و مسلم هست ارسال متن تبلیغاتی از خطوط خدماتی (چه اختصاصی و چه اشتراکی) ممنوع و خلاف قوانین اپراتورها هست. ولی شاید دنبال راهی باشید جهت ارسال تبلیغات به کل مشترکین اعم از لیست سیاه و سفید! برای این مورد هم سامانه پیام کوتاه مکث امکانی را فراهم کرده با عنوان ارسال سیمکارتی!

ارسال سیمکارتی

مکث اس ام اس با کمک مودم های GSM سیمکارتی امکانی را فراهم کرده تا به مشترکین تلفن همراه تحت پنل اس ام اس پیامک ارسال کنید. ویژگی این نوع ارسال چیست؟ از آنجایی که این نوع ارسال از شماره های واقعی سیمکارت مانند سیمکارتهای ایرانسل انجام میشود در نتیجه هیچگونه بلکلیستی شامل این ارسال نمیشود و به همه مشترکین تلفن همراه ارسال میکند.

برتری ارسال سیمکارتی نسبت به خطوط خدماتی اینست که در ارسال سیمکارتی هر نوع متن تبلیغاتی را نیز میتوانید به همه مشترکین حتی مسدودی های بلکلیست نیز ارسال کنید.

لابد این سوال به ذهنتان برسد که ارسال سیمکارتی سامانه شما چه تفاوت و برتری نسبت به ارسال سیمکارتی از گوشی موبایل شخصی دارد؟(با اینکه هردو به بلکلیست ارسال میکنند)

ارسال سیمکارتی تحت پنل اس ام اس

ارسال سیمکارتی تحت سامانه پیامک یعنی اینکه شما میتوانید با شماره سیمکارتی به تمام دیتابیس های کشوری موجود در سامانه از جمله منطقه ای – کدپستی – تفکیک جنسیت و سنی و … پیامک ارسال کنید آن هم با قابلیت ارسال به بلکلیست!

ارسال سیمکارتی تحت وب

بدین معنی که میتوانید از ارسال سیمکارتی در وبسرویس پیامک خود استفاده کنید. این بیشتر در زمانی کاربرد دارد که از وبسایت و فروشگاه اینترنتی خود پیامکهای تلفیقی از متن های اطلاعرسانی و تبلیغاتی ارسال کنید.

چرا که در ارسال سیمکارتی به بلکلیست محدودیتی در متن تبلیغاتی و اطلاعرسانی ندارید و هرنوع متن تبلیغاتی را میتوانید به بلکلیست ارسال کنید.

خطوط خدماتی عمومی و ارسال سیمکارتی جهت ارسال به بلکلیست





امتیاز : 3


طبقه بندی: ،
خطوط خدماتی,خط تبلیغاتی,خطوط خدماتی عمومی,بلکلیست,اطلاع رسانی,ارسال به بلکلیست,ارسال سیمکارتی,,

تاريخ : 6 اسفند 1396 | 13:51 | نویسنده : پنل ارسال پيامک انبوه مکث | بازدید : 178

چگونه پنل اس ام اس بخریم؟

حتما شما هم به این مشکل برخورده ای که چگونه پنل اس ام اس بخریم و انتخاب درستی در این مورد داشته باشیم. با توجه به افزایش تعداد سامانه های پیام کوتاه و شرکت و افرادی که پنل پیامک ارائه میدهند، انتخاب شرکتی در زمینه ارسال اس ام اس که خدمات بهتری ارائه دهند برای خریداران ممکن است کمی مشکل باشد.

برای اینکه بدانیم چگونه پنل پیامک مناسب خریداری کنیم اولین قدم قبل از خرید این است که حتما سایت شرکت ها را کامل مشاهده نمائید و مطالب ارائه شده در سایت ها و و بلاگ ها را مطالعه و مقایسه کنید.

در این مقاله به تعدادی از نکات مهم و اساسی درباره چگونگی خرید پنل پیامک اشاره می نمائیم.

اولین و مهم ترین موردی که در نحوه خرید پنل پیام کوتاه باید به آن توجه کنید خرید از یک شرکت معتبر پیامکی می باشد که دلیل این موضوع این است که سامانه اس ام اس و پیامک کالایی نیست که شما یکبار آن را خرید کنید و دیگر به فروشنده مراجعه نکنید.

پنل پیام کوتاه مانند خدمات اینترنت نیاز به پشتیبان و راهنمای دارند و اگر شما از یک شرکت نامعتبر پیامک، پنل اس ام اس خریداری کنید قطعا در دریافت پشتیبانی و راهنمایی های مورد نیاز دچار مشکل خواهید شد و عملا هزینه هایی که پرداخت کرده اید برای شما بی فایده خواهد بود.

ممکن است تعدادی از شرکت های نامعتبر در اولین خرید با قیمت های پایین شما را وسوسه کنند اما به طور حتم در آینده با این شرکت ها در بخش پشتیبانی نرم افزار دچار مشکلات فراوانی خواهید شد، پس قبل از خرید پنل پیامک حتما در مورد سابقه شرکت ، مشتریان آنها و پنل اس ام اس تحقیقات و بررسی های لازم را انجام دهید.

دومین نکته مهم در نحوه خرید پنل پیامک خود سامانه و امکانات پیامکی آن می باشد. زمان ارسال پیامک شما دائما با نرم افزار در ارتباط هستید و اگر نرم افزار پیچیده و مشکل باشد و یا ظاهر نا مناسب داشته باشد و یا اینکه دائما دچار قطعی شود برای شما مشکلاتی ایجاد خواهد شد.

امکانات سامانه پیام کوتاه نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشند ، انواع ماژول های پیامکی مانند ماژول ارسال زماندار، کدخوان و یا ارسال نظیر به نظیر و… برای بسیاری از مشاغل میتواند پرکاربرد باشد.

ارتباط سایت ها و نرم افزارها با مشتریان از طریق پیامک از جمله مواردی می باشد که بسیار پرکاربرد شده است .

مورد پر اهمیت دیگر در نحوه خرید پنل اس ام اس داشتن بانک اطلاعاتی برای افرادی که نیاز دارند پیامک تبلیغاتی ارسال کنند ، داشتن بانک اطلاعاتی مناطق و یا بانک اطلاعاتی مشاغل ، تبلیغات افراد را بسیار راحت تر میکند.

هزینه خرید از موارد مهم هنگام خرید پنل پیامک است که باید به آن توجه کرد ، به گونه ای باشد که هزینه نه خیلی زیاد باشد که ارسال پیامک برای شما به صرفه نباشد و نه خیلی پایین باشد که شرکت ارائه دهنده پنل پیامک نتواند به شما خدمات پشتیبانی مناسبی ارائه دهد.

چگونه پنل اس ام اس بخریم؟ 





امتیاز : 3


طبقه بندی: ،
انتخاب شرکتی در زمینه ارسال اس ام اس,چگونه پنل پیامک مناسب خریداری کنیم,چگونگی خرید پنل پیامک,نحوه خ,

تاريخ : 6 اسفند 1396 | 13:44 | نویسنده : پنل ارسال پيامک انبوه مکث | بازدید : 174

بی شک ووکامرس بهترین فروشگاه ساز اینترنتی است که نسخه فارسی شده آن هم بطور رایگان منتشر شده است و بسیاری از وبمستران فروشگاه اینترنتی خود را با استفاده از این افزونه قدرتمند راه اندازی کرده اند. بسیاری از افزونه های مکمل و کمکی برای ووکامرس موجود است که کاربردی ترین آنها افزونه پیامک ووکامرس است.

این افزونه در هنگام ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی به مشتری و همچنین مدیر سایت پیامک ارسال میکند و همچنین وقتی وضعیت سفارش تغییر یافت به مشتری پیامک اطلاع رسانی ارسال میشود.

امکانات افزونه پیامک ووکامرس:

تعریف شماره موبایل مدیر جهت دریافت پیامک
ارسال پیامک به مدیر در هنگام ثبت سفارش جدید
ارسال پیامک به مشتری در هنگام ثبت سفارش جدید
درج کد شناسه سفارش در متن پیامک مشتری و مدیر
ارسال پیامک به مشتری در هنگام تغییر وضعیت سفارش
ارسال پیامک به مشتری در هنگام تکمیل شدن وضعیت سفارش
تغییر و تنظیم قالب متن پیامک ارسالی به مشتری و مدیر
ارسال متن پیامک دلخواه به شماره دلخواه از پیشخوان وردپرس

 

امکانات اضافه شده در نسخه جدید:

  • اضافه شدن شورت کد های پیامکی کامل
  • اضافه شدن قابلیت تعیین عنوان فیلد موبایل
  • تعیین متن دلخواه برای وضعیت های مختلف خریدار , مدیر و مدیر محصول
  • رفع مشکل ارسال پیامک به مشتری در صورت ساختن سفارش به صورت دستی از مدیریت
  • قابلیت تغییر متن پیامک ها هنگام تغییر وضعیت سفارش از داخل صفحه سفارشات به صورت آیجکس
  • تغییرات بنیادی ارسال پیامک از صفحه سفارشات
  • بهبود فایل های استاتیک و جلوگیری از تداخل جیکوئری

پنلهای سامانه پیامک مکث با افزونه پیامک ووکامرس کاملا همخوانی دارد و بدون هیچ مشکلی با این افزونه کار میکند. خود افزونه پیامک رایگان میباشد و برای استفاده از این افزونه کافیست یکی از پنل هایی را که ماژول وبسرویس دارد را تهیه کنید.

افزونه پیامک ووکامرس





امتیاز : 3


طبقه بندی: ،
افزونه پیامک ووکامرس,ارسال پیامک به مدیر,ارسال پیامک به مشتری,

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد